3 תשובות
היי ,
אני ממש מתחבר לדברים שא מרגישה ומתארת
ומתאר לעצמי שזה מאוד מתסכל מה שאת חווה
אך עם זאת עלייך לצאת החוצה לנשום אויר ולחפש פעילויות שאת אוהבת לעשות
כמו ספורט , חוגים וכדומה במסגרות אלה תוכלי לפגוש אנשים וליצור איתם קשרים
חברתיים . לחפש תחביבים שאת אוהבת ולפתח אותם מה שיכול להפיג את השעמום
ולגרום לסיפוק והנאה מהפעילות .
חשוב מאוד להיות אופטימיים ולחשוב על עתיד טוב ודברים טובים הצפויים לך
אך עם זאת צריך לפעול על מנת להשיג אותם .
יום קסום !
תתאמני
תמצאי משהו שאת אוהבת לעשות ותעשי אותו
תנועת נוער, חוג כלשהו, חדר כושר