12 תשובות
לא
לא, גם אח שלי גדול ממני בעשר שנים בערך ואני עדיין מכנה אותו מטומטם
לי אישית זה יהיה מוזר, נניח חוץ מבן ז**ה, או פדופ*ל מסריח אין יותר מדי שמות חיבה נחמדים
אנונימית
זה בסדר אני גם קוראים לאחים שלי בכינויים.

לאח שלי - זבל
ולאחותי זבלה
שואל השאלה:
חחח כן אבל זה לא כינוי, זה שם חיבה זה משהו אחר
אנונימית
לא
אנונימית
לא זה אומר שאת בקשר משפחתי טוב איתו
לא