12 תשובות
לא
לא
לא, גם אח שלי גדול ממני בעשר שנים בערך ואני עדיין מכנה אותו מטומטם
לי אישית זה יהיה מוזר, נניח חוץ מבן ז**ה, או פדופ*ל מסריח אין יותר מדי שמות חיבה נחמדים
אנונימית
זה בסדר אני גם קוראים לאחים שלי בכינויים.
לאח שלי - זבל
ולאחותי זבלה
לאח שלי - זבל
ולאחותי זבלה
שואל השאלה:
חחח כן אבל זה לא כינוי, זה שם חיבה זה משהו אחר
חחח כן אבל זה לא כינוי, זה שם חיבה זה משהו אחר
אנונימית
נופ
לא
אנונימית
לא זה אומר שאת בקשר משפחתי טוב איתו
לא
באותו הנושא: