7 תשובות
הכל בסדר את רק החלמתקודם כל, כל הכבוד אני באמת גאה בך וכל הכבוד על הדרך שעברת, אם את עדיין רוצה מישהו לדבר איתו אני תמיד פה. דבר שני, הזמן יעשה את שלו, בסופו של דבר הכל יחזור לקדמותו עם קצת עבודה
קודם כל כל הכבוד!!!!! הגוף לא מקבל מחזור אוטומטית כשאת מגיעה למשקל יעד ובדרך כלל לוקח לגוף זמן להתאושש
כמובן שאם עובר זמן עדיף לראות רופאה
מקווה שתוכלי לחזור להתאמן בשביל הכיף
כמובן שאם עובר זמן עדיף לראות רופאה
מקווה שתוכלי לחזור להתאמן בשביל הכיף
את בתהליך. המחזור יחזור, ועם הזמן תוכלי לחזור להתאמן. (המשיכי כך)
כואב לי לשמוע יפהשלי אבל מה השאלה שלך ?
ממש מצטערת לשמוע :( אני בטוחה שתוכלי לחזור להתאמן. רק תיאזרי בסבלנות.
לגבי המחזור אולי תמשיכי קצת לחכות, ואם תראי שאת לא מקבלת נגיד בחודשיים הקרובים תקבעי ץור לרופא נשים ו/או תזונאית
לגבי המחזור אולי תמשיכי קצת לחכות, ואם תראי שאת לא מקבלת נגיד בחודשיים הקרובים תקבעי ץור לרופא נשים ו/או תזונאית
בת דודה שלי קיבלה אותו בחזרה שנה וחצי אחרי האשפוז... כל גוף והזמן שלו..
לוקח לזה זמן תני לזה עוד כמה חודשים
באותו הנושא: