4 תשובות
יואוו איזה באסה
אם אפשר לשאול מתי עשית את המיון?
שואל השאלה:
ב24.11 עשיתי
יאגם אני לא עברתי
אם את/ה מוצא מה לעשות או מיון אחר תגיד לי כי אני מחפשת והכל כבר כמעט נסגר