8 תשובות
ממש לא.
עשיתי אתזה במשך שנתיים עד שיום אחד קיבלתי אומץ ופרשתי- ההחלטה הכי טובה שלי בחיים
לא
לא
הייתי עוברת (כמובן אם היה אפשרי)
הייתי עוברת (כמובן אם היה אפשרי)
לא
אם אני אוהבת את מה שאני עושה אז כן
ממש לא
ממש לא , למה להיות במגמה שאת סובלת בה?
תהיי במגמה שטוב לך שם
תהיי במגמה שטוב לך שם
באותו הנושא: