8 תשובות
עשיתי אתזה במשך שנתיים עד שיום אחד קיבלתי אומץ ופרשתי- ההחלטה הכי טובה שלי בחיים
לא
הייתי עוברת (כמובן אם היה אפשרי)
אם אני אוהבת את מה שאני עושה אז כן
ממש לא
ממש לא , למה להיות במגמה שאת סובלת בה?
תהיי במגמה שטוב לך שם
באותו הנושא: