11 תשובות
עדיף שפשוט תרד מהרעיון הזה
אנונימית
לא מעתיקים בבגרויות, זה לא קול
אין לך טעם לעשות את זה כי יש 3 סוגי שאלונים אז גם אם תעתיקי זה כנראה יהיה טעות
שואל השאלה:
הבוחנים ממש מסתכלים? (לא הייתי באף בגרות פשוט) ואם הם תופסים הם ישר אומרים או שבדר"כ מתעלמים?
הבוחנים ממש מסתכלים? (לא הייתי באף בגרות פשוט) ואם הם תופסים הם ישר אומרים או שבדר"כ מתעלמים?
אנונימית
לא יודעת, אף פעם לא העתקתי אבל למה להתעיק, אם יתפסו אותך את סתם תתסבכי
הכי טוב ללמוד לפני , לעשות חזרות לפני ולבוא לבגרות הכי מוכנה שיש
בהצלחה!
הכי טוב ללמוד לפני , לעשות חזרות לפני ולבוא לבגרות הכי מוכנה שיש
בהצלחה!
תעתיקי תשבי מאחורה, כשאת נכנסת לכיתה והמקומות כבר מסודרים אז תקחי את הבחינה ותחליפי עם מישנו שיושב מאחורה בלי שיראו
שואל השאלה:
אם יש לי חברה שממש טובה באנגלית אפשר להחליף איתה בגרות והיא תעשה לי? הם ממש מסתכלים או שאצליח להחליף איתה?
אם יש לי חברה שממש טובה באנגלית אפשר להחליף איתה בגרות והיא תעשה לי? הם ממש מסתכלים או שאצליח להחליף איתה?
אנונימית
לא שווה להעתיק ולזייף את היכולות שלך
שואל השאלה:
מכניסה טלפון ויש תשובות בטלגרם
מכניסה טלפון ויש תשובות בטלגרם
אנונימית
לא כזה זה די קל אבל אם תופסים אותך זה וואחד עונש
כנראה שלא מאחר שרוב השאלות הן אמריקאיות והתשובות הפתוחות מתומצתות, אם כי לא מומלץ בכלל, קל מאוד לקבל על זה חשד להעתקה ואם החשד ייאמת אז יפסלו אותך מלגשת לבגרות הזו בשני מועדים הקרובים. כיף? לא נראה לי, אז עדיף כבר לא לרמות.
באותו הנושא: