5 תשובות
גם אני ישנתי כמו פילה
דווקאכל האנונימים נשמעים לי חתיכים
נכון פילון
שואל השאלה:
כי אני קומה 1 ולא הרגשתי את הרעידת אדמה.. מרגיש שישנתי כמו פיל
כי אני קומה 1 ולא הרגשתי את הרעידת אדמה.. מרגיש שישנתי כמו פיל
אנונימי
אני דווקא חושבת שההפך אבל אני לא בטוחה
באותו הנושא: