21 תשובות
כי אנחנו מוזרים בטבע שלנו
מדינה של חיות אדם
לא מבין מה אתם רוצים זה לא רק בישראל, גבר יתלבש כמו בחורה זה מוזר, אם תשימי גרביים מעל הגינס זה מוזר זה לא בגלל זה ישראל זה בגלל שזה מוזר לא מבין מה הנקודה.
מה זאת אומרת יראה מוזר אם הוא לא נורמלי ושגרתי זה ההגדרה של מוזר שהוא יוצא מגבולות הנורמה זה לא רק בישראל זה בכל העולם ככה כי זה ליטרלי ההגדרה של זה
אני לרוב אוהבת דברים של חו''ל שלא מוכרים בישראל
אולי זה למה אני מוזרה
כי ככה זה עובד
וזה לא קשור רק לישראל
כל מקום אפשרי זה ככה
מה שלא נורמלי זה אומר שזה לא בנורמה מה שאומר שיראה מוזר לאחרים
אבל בתכלס אף אחד פה לא נורמלי אבל כל אחד רואה את עצמו כנורמלי
ופה זה כבר קשור לפילוסופיה אז אני אעצור כאן
זה לא רק בישראל תאמיני לי את פשוט לא מכירה משהו אחר
כי יש לנו קטע כזה של היצמדות לדברים מוזרים שנקבעו שנים לפנינו, כולנו מרגישים לחץ חברתי מאנשים מתים
זה לא רק ישראל, מה שמוזר הוא מוזר בכל העולם
ישראל מדינה די מערבית בסך הכל אז כן, אם תצאי החוצה עם תחתונים מעל המכנס זה יהיה מוזר בכל העולם לא רק בארץ
את פשוט לא יודעת מספיק על מה קורה בחוץ
אנונימי
כי אנחנו מוזרים
^^^^^^^^^^^^^^כי פתח תקווה לא קיימת
כי החברה קובעת את זה, זה לא רק פה.
זה לא רק בישראל,
אנשים שופטים על כל דבר שאת עושה או אוהבת
על סטייל של לבוש, מוזיקה, שילובים של כל מיני דברים וכו'..
יש הגדרה מסויימת לנורמלי יש מלא דברים מוזרים בעולם בעיניי אבל כנראה בעיניי אחרים זה נורמלי
כל דבר שאת לא עושה ואחרים כן נחשב לא נורמלי בשבילך
כי ההגדרה של המילה מוסר היא לא נורמלי ושגרתי
כי אנשים שופטים
כי אנחנו ישראלים
אנונימית
זה לא רק בישראל זה בכל העולם כולם שופטים את כולם כולם צוחקים מעליבים מקללים וכולם כמו עדר עושים כולם אותו דבר ומתלבשים אותו דבר אז אני אומר די
זה לא רק בישראל
פה זה נראה לך מוזר? זה עוד כלום למה שיש מחוץ לישראל
ואגב אם את לא יודעת ישראל לרוב מושפעת מדברים שקורים בחוץ לרוב מארהב
לא יודעת, ולא נראה לי שלאנשים ממש אכפת מה חושבים עליהם, ולא נראה לי שמישהו שופט באמת.
חצי מבנות ישראל ובני ישראל מסתובבים עם פיג'מה בחוץ וזה עוד החלק הלא קיצוני
כי בחברה שלנו יש קוד לבוש מסוים שאנשים מסוימים מקשיבים רק אליו ואם את עושה משהו אחר זה נחשב "מוזר" כי זה לא רגיל בחברה.
אבל תכלס למי אכפת תלבשי מה שאת אוהבת ושימי ז^ן על העולם
כי הוא לא נורמלי ולא שגרתי
התשובה בשאלה