6 תשובות
כמן עפתה???
שואל השאלה:
אפטה זה בתוך הפה לא? זה כאילו חצ'קון פנימי כזה שטיפה נפוח וכואב
אפטה זה בתוך הפה לא? זה כאילו חצ'קון פנימי כזה שטיפה נפוח וכואב
אנונימית
אז זה לא בתוך הפה??
שואל השאלה:
לא...זה ממש טיפה מתחת לשפה התחתונה
לא...זה ממש טיפה מתחת לשפה התחתונה
אנונימית
אז כנראה שזה חצקון פנימי
אל תנסי לפוצץ או לגעת זה יכול לגרום לזיהום ולכאבים יותר חמורים. תחכי שזה ירגע ויעבור ותשמרי על ניקיון הפנים
אל תנסי לפוצץ או לגעת זה יכול לגרום לזיהום ולכאבים יותר חמורים. תחכי שזה ירגע ויעבור ותשמרי על ניקיון הפנים
שואל השאלה:
שמתי על זה ג'ל כזה של חצ'קונים...זה יכול לעזור? כאילו אמור לייבש חצ'קונים
שמתי על זה ג'ל כזה של חצ'קונים...זה יכול לעזור? כאילו אמור לייבש חצ'קונים
אנונימית
באותו הנושא: