6 תשובות
^זה לא הופך אותך לגזעני, פשוט המילה הזו רגישה ממש לאנשים שחורים מסתבר..
אומרים את זה בעיקר כי בהירים הם הרוב ככה שלהחלטות שלהם יש פשוט יותר כוח
במפת העולם מקטינים את אפריקה והרבה שחורים רוצים ליצור המשכיות משלהם עד לא מזמן לא ידעתי שיש כמעט כמות שווה או אפילו יותר שחורים בעולם מלבנים אבל אני עדיין רוצה אישה שחורה אבל אי אפשר לדעת מה יקרה בסופו של יום זכותו של כל אדם להימשך למי שהוא רוצה ולבטא את זה בצורה מכובדת ומנומסת כל עוד לא פגעת באיש תעשה מה שאתה רוצה
נכון
מן הסתם לא יסכימו איתי על מה שאני אכתוב פה אבל אנשים צריכים גם להבין שלומר ניגה לא הופך אותך לגזעני
מן הסתם לא יסכימו איתי על מה שאני אכתוב פה אבל אנשים צריכים גם להבין שלומר ניגה לא הופך אותך לגזעני
זה מה שנקרא שוויון רדיקלי, (כמו פמיניזם רדיקלי לדוגמה)
במקום למגר גזענות ולא לייחס משמעות לצבע עורב לאום, מין וכו' - מחליטים להפוך את צבע העור (או כל דבר אחר) שעד היום נחשב לנחות יותר - לעליון או טוב יותר.
במקום למגר גזענות ולא לייחס משמעות לצבע עורב לאום, מין וכו' - מחליטים להפוך את צבע העור (או כל דבר אחר) שעד היום נחשב לנחות יותר - לעליון או טוב יותר.
כי זה קל, ונכון שני הדברים לא בסדר.
ויש סוגים של גזענות..
וסתם שתדעי שרוב בני האדם גזענים גם אם הם אומרים והם בטוחים שהם לא
ויש סוגים של גזענות..
וסתם שתדעי שרוב בני האדם גזענים גם אם הם אומרים והם בטוחים שהם לא
באותו הנושא: