17 תשובות
זה טבעי
זוגיות זה אחריות .. ויש אנשים שחושבים שזה אללה בבלה ברגע שנכנסים לזוגיות אחרי זמן ותקופה האנדרנלין יורד .. ומכאן מה שצריך לעשוך זה לא רק פוצי מוצי זה גם לדעת לפתור את הדברים ולשמר את האהבה הזו אם אתם בתור זוג שכבר אחרי שלושה חודשים לא מסוגלים ליישם את זה ? אני ממליצה להיפרד כי זה לא יחזיק מעמד .. בשביל להיות בזוגיות צריך לתת את המאה אחוז ולהתחייב רק ככה זה מחזיק וברור שזה קשה מבינה אותך לגמרי
^ מה להיפרד מה עכשיו ללכת לקיצון

תקשיב מגבר לגבר, השלב שעברתם כרגע נקרא honeymoon phase. זה השלב שבו "האהבה" הכי חזקה, למה במרכאות? כי זו לא באמת אהבה אמיתית, אהבה אמיתית מגיעה אחריי כל הריבים והפשרות על הצדדים שאתה לא אוהב בה.

מה שחוויתם כרגע בחודשיים הראשונים זה רק ההתאהבות, האקסוטוצין באוויר.

מעבר לזה, מציע לכם לדבר תמיד על הכול, על כל מה שמפריע ואף פעם לא לתקוף את האחר בטענות, אלא להציע פתרונות ולגשת בגישה של יחדיו ולא אחד נגד השני.

אני נוצלתי, סיפור ארוך, ובסופו של דבר הצד השני כמובן החליט שאני לא שווה את המאמץ, אם זה קורה, תדע מה אתה שווה, אם אתה בוחר להפסיק, גם זכותך כמו שזו זכותה, אבל בצורה יפה ומכובדת, לא כמו שעשו לי ולא כמו שעשו לאחרים
שואל השאלה:
אתה חושב שזה יעשה לנו טןב?^
אנונימי
תקשורת זה הדבר הכי חשוב אז כן, בסופו של דבר ריבים נוצרים בגלל תקע בתקשורת
שואל השאלה:
כן אבל בת הזוג שלי לא ממש מתקשרת, היא מעדיפה לשתוק בריב ולתת לזמן להשכיח את העצבים ואז היא חוזרת לעצמה כאילו כלום. אני מנסה לתקשר וכותב מגילות על איך שאני מרגיש והיא פשןט עןנה בסדר. אני מנסה להעביר לה שחשוב לתקשר והיא לא מתקשרת. היא לרוב כותבת משפט תוקפני ומנסה להוציא אותי רע ואז נעלמת. ואז אני יוצא כביכול אשם כי אנע אומר לה מה אני מרגיש. וזה הפוך על הפוך יוצא שאני מעיר לה על משהו ואני זה שיוצא הרע כי אני מרגיש חרא כי עצבנתי אותה
אנונימי
אם אתה מעיר על משהו אתה לא רע אתה בסך הכול מביע את הרגש שלך, היא רעה כי היא לא נותנת לו מקום.

תנהל איתה שיחה על זה כי זוגיות ככה אי אפשר להחזיק
שואל השאלה:
איך להסביר לי את זה ככה שהיא שתבין? אתה יכול לתת לי נימוקים? נשמע שאתה בא מכיוון דומה ככה שאצה יכול לנסח את זה יותר טןב ממני^
אנונימי
( עדיף שתעשה פנים אל פנים זה יותר עוצמתי ככה והיא לא תוכל להתעלם, מהתגובה שלה תבין אם להמשיך או להפסיק את הזוגיות גם ) תראי, אני כבר העליתי בפנייך את הנושא כמה פעמים, אני מרגיש שאין בזוגיות שלנו מקום לרגש שלי, הוא תמיד נשלל ולא מקבל מקום לביטוי, קשה לי להמשיך ככה בזוגיות כי זה פוגע בי ומקשה עליי.

משהו כזה?
שואל השאלה:
אולי בצורה יותר קלילה כי זה נשמע ממש קשוח, חברה שלי בן אדם קליל כזה, יהיה לי קשב להיות ככה איתה פנים מול פנים כי אנחנו לא רבים כמעט במציאות לרוב דרך הטלפון, וגם לא מדברים על דברים פנים מול פנים
אנונימי
עדיף לדבר על דברים פנים אל פנים ומה זה קלילה? ילדותית? צריך להיות רציני לפעמים מה נעשה וזה הכי מתוק שאפשר לעשות את זה, אתה לא תוקף אותה ולא מאשים אותה בשום דבר, רק מניח על השולחן את מה שאתה חושב
אגב היא נותנת לעצמה להתנהג אלייך ככה כי אתה לא מציב לה גבולות, כמו שהיא מציבה לך גבולות
שואל השאלה:
איזה גבולות היא מציבה לי? אני מתנהג אליה ואוהב אותה איך שאני הייתי רוצה שיתנהגו אליי בזוגיןת ואיך שיכבדו אותי זה הכל. אף פעם לא היה לה משהן להעיר לי על משהן שאני עןשה כי אני באמת עושה הכל מצוין אני יודע איך זוגיןת בריאה אמורה להתנהל פשוט מהצד שלה היא יותר צ'יל כזה שמה את עצמה מקום ראשון, לא מפריע לה לריב ולהעלם וכדומה, למרות שבזוגיןת הקודמת שלה זה היה הפוך, היא האהבה יותר מידיי והייתה אןבססיבית ותקשרה ובזוגיות שלנו היא ההפך, כנראה חושבת שההפך זה הנכון
אנונימי
אה הא, מסביר הכול. הזוגיות הקודמת המדוברת שלה הייתה לפני הרבה זמן? היא למדה ממנה משהו?
גבר.

אתה כנראה ריבאונד; מקווה שכשקורים לזה דברים שגורמים לך לפקפק במערכת היחסים אתה פונה איתם לחבר/ידידה שתאיר אור עליהם

https://www.instagram.com/reel/cot4g5sanfk/?igshid=ogq2mjdiote=

תראה את הסרטון הזה, נתקלתי בו הרגע והוא דווקא ממש נכון
שואל השאלה:
זוגיות עם בגידות מלא קנאה ושיט רעיל
אנונימי
שואל השאלה:
נהיינו ביחד שבועיים אחרי זוגיןת שלה תשעה חןדשים
אנונימי