9 תשובות
אולי ללכת לאיזה הופעה של זמר עם חברות
luffyr לא לכולם יש את האמצעים הכלכליים. לפי דעתי בימי הולדת לא צריך לחגוג בצורה גדולה כל כך.
ביום הזה צריך לדעתי לעשות את רק מה שאתה רוצה. תחגוג בצורה שאתה רוצה, אל תחפש תשובות מאחרים.
ביום הזה צריך לדעתי לעשות את רק מה שאתה רוצה. תחגוג בצורה שאתה רוצה, אל תחפש תשובות מאחרים.
^רק הצעתי מה את רוצה?
אוי את בת, סליחה, אני מצטער פשוט רשמתי לפני שאמרת "טסה" מה שאומר שאת בת, עד אז לא הייתה אפשרות לדעת^^
^לא הבנתי מה את רוצה?
היא שאלה מה אפשר לעשות והצעתי לטוס זה שאין לכולם את הכסף זה לא אשמתי אני פשוט עניתי למה שהיא שאלה
היא שאלה מה אפשר לעשות והצעתי לטוס זה שאין לכולם את הכסף זה לא אשמתי אני פשוט עניתי למה שהיא שאלה
שואל השאלה:
(^)תודה על הרעיונות
כן אני בת ובאמת אין לי מספיק כסף כדי לטוס לחול ואני לא יודעת למה המשפחה שלי תכננה שתי נסיעות לחול השנה שאחת מהן נמשכת חודש
(^)תודה על הרעיונות
כן אני בת ובאמת אין לי מספיק כסף כדי לטוס לחול ואני לא יודעת למה המשפחה שלי תכננה שתי נסיעות לחול השנה שאחת מהן נמשכת חודש
אנונימית
שואל השאלה:
^אני טסה בסוף השנה אז זה לא ממש אפשרות
^אני טסה בסוף השנה אז זה לא ממש אפשרות
אנונימית
לטוס
אני טסתי לפני שבועיים ליום הולדת 16
אני טסתי לפני שבועיים ליום הולדת 16
מזל טוב, מסיבה חברים וזה
באותו הנושא: