4 תשובות
חושבת שההגבלה היא לפי המאמן.. אני מכירה בני 8 שטסו למחנה אימונים..
שואל השאלה:
נראה לי שזה בכלל לפי גילאים
נראה לי שזה בכלל לפי גילאים
אנונימית
בתור עובדת באיגוד שעוזרת למאמנים לארגן, בחיים לא שמעתי על הגבלה לפי גיל..
אבל ברור שלא יטיסו בן 6.. יש היגיון
אם זה מטעם האיגוד ולא מטעם מאמן זה משהו אחר
אבל ברור שלא יטיסו בן 6.. יש היגיון
אם זה מטעם האיגוד ולא מטעם מאמן זה משהו אחר
פלוס זה גם תלוי במחנה עצמו
לדוגמא באילת זה 8-18
לדוגמא באילת זה 8-18
באותו הנושא: