4 תשובות
זה מסלול לא כזה יוקרתי, לא מומלץ כמו שמציעים קורס קדצ נהיגה.. מי שממש לחוץ לו להיות קצין ורוב הסיכויים באפסנאות או מטה - שיתברך לרוב לא שווה
אם את/ה חושב/ת שצהל זה מסגרת שמתאימה לך אז כן
כן כן כן ושוב פעם כן
ממש ממש לא, איך אתה יודע שאתה רוצה לחתום קבע ועוד לצאת קצונה כשעוד לא טעמת את קושי המערכת?
באותו הנושא: