3 תשובות
אף אישה לא באמת רוצה גבר שהוא נשי זה בולשיט של פמיניזם שאומר
שאנחנו צריכים להיות אותו דבר כל אישה תמשך לגבר דומיננטי חזק משכיל ועשיר
פשוט השקרים של הפמיניזם שוברים את רוב הגברים והופכים אותם לילדות עם שמלות
שאנחנו צריכים להיות אותו דבר כל אישה תמשך לגבר דומיננטי חזק משכיל ועשיר
פשוט השקרים של הפמיניזם שוברים את רוב הגברים והופכים אותם לילדות עם שמלות
אנונימי
^ את לא מיוחדת כמעט כולן חושבות כמוך פשוט לא מודות בזה
זה צורך ביולוגי של אישה לשאוף שהגבר שלה יהיה יותר טוב ומעליה
כמעט בכל מדד בנות תמיד יחפשו את העליונות הזו בגבר זו ביולוגיה בסיסית
פשוט השיט הפמיניסטי מנסה להכחיש את זה כמה שיותר שמח שיש כאלה
שהשיט הזה לא עובד עליהן ושואלת השאלה וואלה אני בשוק מזה שיש
גברים שלא רוצים שהבחורה שלהם תרד להם כי זה כביכול משפיל אותה
כלכך עלוב וכפי שאמרתי על ella גם הבנים האלה לא מיוחדים כל גבר
ירצה שהבחורה שלו תרד לו פשוט השיט הפמיניסטי מנסה לדכא
את כל הגישה של הטבע וביולוגיה וזה למה אנחנו מקבלים תוצאות
כמו מעל 50 אחוז גירושים 1 ל 4 נשים לוקחות נוגדי דיכאון
וכמות ההתאבדויות אצל נשים הכי גבוהה מאז ומעולם
אז בגלל שהשיט הפמיניסטי לא עובד עליכן אני אתן לכם טיפים
תלמדו את הטבע הנשי ואת הטבע הגברי זה יקל עליכם מאוד בחיים
ואל תתכחשו לביולוגיה שלכם תרצו או לא היא שולטת בכם בסופו של יום
מקווה שתמצאו גבר כמו שצריך ולא איזה עצלן חסר שאיפות שלוקח לכן שמלות מהארון
זה צורך ביולוגי של אישה לשאוף שהגבר שלה יהיה יותר טוב ומעליה
כמעט בכל מדד בנות תמיד יחפשו את העליונות הזו בגבר זו ביולוגיה בסיסית
פשוט השיט הפמיניסטי מנסה להכחיש את זה כמה שיותר שמח שיש כאלה
שהשיט הזה לא עובד עליהן ושואלת השאלה וואלה אני בשוק מזה שיש
גברים שלא רוצים שהבחורה שלהם תרד להם כי זה כביכול משפיל אותה
כלכך עלוב וכפי שאמרתי על ella גם הבנים האלה לא מיוחדים כל גבר
ירצה שהבחורה שלו תרד לו פשוט השיט הפמיניסטי מנסה לדכא
את כל הגישה של הטבע וביולוגיה וזה למה אנחנו מקבלים תוצאות
כמו מעל 50 אחוז גירושים 1 ל 4 נשים לוקחות נוגדי דיכאון
וכמות ההתאבדויות אצל נשים הכי גבוהה מאז ומעולם
אז בגלל שהשיט הפמיניסטי לא עובד עליכן אני אתן לכם טיפים
תלמדו את הטבע הנשי ואת הטבע הגברי זה יקל עליכם מאוד בחיים
ואל תתכחשו לביולוגיה שלכם תרצו או לא היא שולטת בכם בסופו של יום
מקווה שתמצאו גבר כמו שצריך ולא איזה עצלן חסר שאיפות שלוקח לכן שמלות מהארון
אנונימי
אחות את בול כמוני.
גבר צריך להיות מעל הבחורה, זה פשוט הכי בריא ומדהים שיש.
וברור שיש גברים כאלה, אפילו המון. דומיננטים שיודעים מה הם רוצים ולא מפחדים להיות מעלייך
אגב לשמח לדבר איתך על בפרטי אם את מעוניינת (:
גבר צריך להיות מעל הבחורה, זה פשוט הכי בריא ומדהים שיש.
וברור שיש גברים כאלה, אפילו המון. דומיננטים שיודעים מה הם רוצים ולא מפחדים להיות מעלייך
אגב לשמח לדבר איתך על בפרטי אם את מעוניינת (:
באותו הנושא: