8 תשובות
שואל השאלה:
אחלה תודה
אחלה תודה
אנונימית
שואל השאלה:
זה כן, אבל מתי מתחילות ההרשמות לקורס ??
זה כן, אבל מתי מתחילות ההרשמות לקורס ??
אנונימית
הקורס עצמו יתחיל בערך שלושה חודשים לפני, קצת פחות. כדאי להירשם חודש מראש, אז תרימי טלפון להירשם לקורס בערך ביולי - אוגוסט
עצה בשבילך שלא להילחץ , אני ממש נלחצתי ופחדתי ובסוף קיבלת 740 אז הכל טוב
לא צריך כזה הרבה זמן מראש... נרשמתי שבוע לפני תחילת הקורס
ספטמבר כזה תתחילי את הקורס, לדעתי
חודש או חודשיים לפני כדי שגם תוכלי ללמוד
אני עשיתי בכיתה י והלכתי לקורס חודשיים לפני או אפילו יותר