21 תשובות
לא יודעת אבל כשאני רואה פוסטים כאלה אני מקבלת כוחות מחודשים להמשיך את הצמחונות
שואל השאלה:
אולי שאלתי על המבורגר צמחוני
קחי פרח על הצמחונות
אנונימי
זה כמו וופל לימון
שואל השאלה:
מת
אנונימי
לא משהו
אנונימית
בהמבורגר לא חושבת שטעים אננס
לא ניסיתי אבל תנסה תגיד איך זה
נראה מגניב דווקא
נשמע אחלה
כמו פיצה עם אננס
אמאלה לא
רק מהמחשבה בא לי להקיא
כן זה ממש טעים
אנונימית
אכלתי פעם פיצה עם אננס וזה טעים לגבי המבורגר טבעוני עם אננס לא יודעת לא ניסיתי
וואו זה אחד המטורפים
זה טעים ברמות
אני מרייר רק מלחשוב על זה
אוף יש לי דודה להמבורגר עם אננס
לדעתי זה לא טעים ביחד
לא ניסיתי אבל אמרו לי שזה אחד הטעימים
אכלתי, זה נחמד אבל לא סופר.
יש תוספות יותר שוות כמו גבינה, ריבת בצל או חלפניו כבוש.
כן טעים רצח
eom
לא יודעת אני צמחונית שנה וחצי אבל זה לא נשמע כזה וואו
זה דוחה אל.
הרוב פה שאומרים שלא טעים לא ניסו, זה ממש ממש טוב ביחד
לא נראלי זה טעים
מה הקשר בשר עם המיץ של האננס
לא מתחבר לזה ,