10 תשובות
טיפה קןראנית, עוזר?
אני יודע טיפה סינית
שואל השאלה:
אז אני מנסה להבין מה כתוב באימוגי הורוד הזה בוואצאפ אבל גוגל לא ממש עושה את העבודה אז מישהו יודע מה כתוב בו?
והנה תמונה ברורה יותר
אז אני מנסה להבין מה כתוב באימוגי הורוד הזה בוואצאפ אבל גוגל לא ממש עושה את העבודה אז מישהו יודע מה כתוב בו?
והנה תמונה ברורה יותר
קישורים מצורפים:
האמת שאני למדתי יפנית אבל נשרתי באמצע זה ככ קשה לזכור הכל אם את צריכה עזרה אני יכולה לנסות לעזור
שואל השאלה:
^הממ ממ
^הממ ממ
אלו מספרים
רק שאני לא יודע באיזה הקשר
רק שאני לא יודע באיזה הקשר
אני פה בשמחה
אני לומד קאנג'י ממש לפעמים, רוב הזמן אני פשוט עמוס אז אין לי זמן ללמוד את זה
לפי גוגל תרגום זה כותב לי "מאוד, כל הכבוד,היה"
זה דרך די ארוכה ומנומסת להגיד "כל הכבוד"
באותו הנושא: