12 תשובות
כי זה המוזיקה הכי טובה ומדהימה וכל השאר נחותים מהם
כי הם חיים בסרט. זה למה
011
כי זה נכון
יש אנשים כאלה בכל סוג של מוזיקה
כי הם כאלה מיוחדים ולא נולדו לדור הזה
בגלל שיצא לזה שם של מוזיקה "אמנותית" ולא מסחרית
אז אנשים חיים בסרט
אנונימית
זה הכי בולט אצל אנשים שמקשיבים לרוק ומטאל..
וזה בגלל מה שכתבתי
אנונימית
כן מה דורש יותר כישרון
לכתוב מחדש את shine on you crazy diamond או shape of you?
i rest my case תודה רבה
אנונימי
^^עוד תופעה של מעריצי רוק מתנשאים, לקחת שני מקרים קיצוניים ולהשוות ביניהם
אנונימית
^
מה שהוא אמר.
יש כאלה בכל ז'אנר