12 תשובות
כי זה המוזיקה הכי טובה ומדהימה וכל השאר נחותים מהם
כי הם חיים בסרט. זה למה
כי זה נכון
יש אנשים כאלה בכל סוג של מוזיקה
כי הם כאלה מיוחדים ולא נולדו לדור הזה
כי למה לא?
בגלל שיצא לזה שם של מוזיקה "אמנותית" ולא מסחרית
אז אנשים חיים בסרט
אז אנשים חיים בסרט
אנונימית
זה הכי בולט אצל אנשים שמקשיבים לרוק ומטאל..
וזה בגלל מה שכתבתי
וזה בגלל מה שכתבתי
אנונימית
כן מה דורש יותר כישרון
לכתוב מחדש את shine on you crazy diamond או shape of you?
i rest my case תודה רבה
לכתוב מחדש את shine on you crazy diamond או shape of you?
i rest my case תודה רבה
אנונימי
^^עוד תופעה של מעריצי רוק מתנשאים, לקחת שני מקרים קיצוניים ולהשוות ביניהם
אנונימית
^
מה שהוא אמר.
מה שהוא אמר.
יש כאלה בכל ז'אנר
באותו הנושא: