6 תשובות
אני עשיתי ב-26/12 ולא קיבלתי עדיין
מדברת על המבחן הזה של ה4 שעות?
עשיתי ב19/12 לא קיבלתי תשובות
אנונימית
גם אני קיבלתי תשובה השבוע הממ אולי תתקשרי למיטב לשאול יש מצב שסתם לוקח להם זמן
שואל השאלה:
כן המבחן של 4 שעות חברה שלי עשתה את המיון הזה הרבה אחרי וקיבלה היום תשובה שיש לה ראיון יכול להיות שזה אומר שלא עברתי את המבחן של ה4 שעות?
כן המבחן של 4 שעות חברה שלי עשתה את המיון הזה הרבה אחרי וקיבלה היום תשובה שיש לה ראיון יכול להיות שזה אומר שלא עברתי את המבחן של ה4 שעות?
באותו הנושא: