התחברות הרשמה

תיהיה שביתה גם בחטיבות?

5 בפברואר 2023, 00:20
שביתהחטיבת בינייםשביתותמערכת החינוך    
7 תשובות
לא
אבל גבר
לא
s
spooky.
לא
ה
הגרביל(ה) האציל(ה)
לצערנו לא
אנונימית
לא
מ
מה השעה
לצערנו לא
ה
הלם הלם הלם
לא
מ
מירב צרפתי מהטיקטוק
באותו הנושא:
תיהיה שביתה לחטיבה?
ב1.9 תיהיה שביתה בחטיבת סביונים ביהוד?
לא הבנתי...יש שביתה או משהו ב1 לספטמבר?לא לומדים בחטיבות?
אם בבית ספר שלי הוא חטיבה ותיכון ביחד אז השביתה תיהיה רק לתיכון או גם לחטיבה?
רגע אם הבית ספר שלי זה חטיבה תיכון ביחד אז תיהיה לי שביתה מחר?
תיהיה בסוף שביתה לחטיבה ב3.9?
השביתה תיהיה גם לחטיבות? או רק לתיכונים?
הולך להיות שביתה בחטיבות?
יש שביתה בחטיבות ביינים או לא??
זה שלא תיהיה לי חברה בחטיבה ובתיכון זה בסדר?
אם החטיבה והתיכון שלי מחוברים (יעני אותו בית ספר אותו מקום) אז גם לחטיבה יש שביתה?