התחברות
הרשמה
חזר לי הocd זה יכול להיות בגלל שלקחתי יום אחד כן יום אחד לא?(כדורים)
4 בפברואר 2023, 23:22
כדורים
תרופות
OCD
דיכאון
חרדה
3 תשובות
יכול להיות אם לא לוקחים ברצף לפעמים יש השפעות
mae
כנראה
j
jellyf1sh
תשאל מישהו שמבין בזה
j
jellyf1sh
באותו הנושא:
הרגתי נמלה בגלל הocd מרגישה אשמה קשה...
חזר לי הocd זה יכול להיות בגלל שלקחתי יום אחד כן יום אחד לא?
יכול להיות שבגלל שלקחתי חודשיים רצוף גלולות, עכשיו יש לי בעיה בהורמונים ואני לא מקבלת?
יכול להיות שאני מפרטטת בלי להיות מודעת בגלל זה מפרטטים איתי?
אני הקאתי היום פעמיים, זה יכול להיות קשור לזה שלקחתי אתמול 3 כדורי אדוויל?
אז לקחתי מידיד שלי סווצארט ומאז שלקחתי לו אותו אני משתעלת מלא מה זה יכול להיות?
לא מצליחה להירדם יכול להיות בגלל שלקחתי ריטלין לפני איזה 8 שעות?
אני רוצה להפסיק עם הOcd ואני יודעת שאני יכולה רק אני מפחדת בגלל הסיבה שאכתוב בפירוט (מי שיש לו את זה לא ממליצה להכינס)
חברה שלי ממש כועסת עלי בגלל שלקחתי לה את הארנב בטעות
ישלי אבא חרא רק בגלל שלקחתי שניה לאכול בוטנים הוא הבריץ לי מה לעשות?
זה הגיוני שכואבת לי מאוד הבטן בגלל שלקחתי חומר משלשל?