54 תשובות
"אפילו נאמנים"
זה מובן התחושות האלה אבל עדיין אני בטוח שיש לך מה לתרום
אם אתה לא נהנה פה ורק מקבל דימוי עצמי שלילי זה כנראה הזמן לפרוש
זה מובן התחושות האלה אבל עדיין אני בטוח שיש לך מה לתרום
אם אתה לא נהנה פה ורק מקבל דימוי עצמי שלילי זה כנראה הזמן לפרוש
דעתי שאל תסתכל על אחרים
תתעסק בעצמך ותפסיק להוריד מהערך שלך
אני בטוחה שיש לך כישרון ותחום שאתה גאון בו.
תתחיל לפתח ביטחון אולי זה יעזור :)
תתעסק בעצמך ותפסיק להוריד מהערך שלך
אני בטוחה שיש לך כישרון ותחום שאתה גאון בו.
תתחיל לפתח ביטחון אולי זה יעזור :)
שואל השאלה:
אני חצי נהנה חצי לא
אני חצי נהנה חצי לא
אנונימי
נהפוכו. חסר כאן אנשים כמוך ורואים זאת לפי ההתבטאות שלך. בסך הכל באתר הזה לא שופטים יש כאן מכל המינים ומכל הסוגים אין לך מה להרגיש מיותר.
אנונימית
אני לא חושבת שזה משנה כל כך. אם אתה נהנה לעזור אתה יכול להישאר. אולי תעזור יותר מאחרים.
שואל השאלה:
queen- s
הבעיה שיש תחום שאני מתעסק בו ומי שמתעסק בו באתר בהרבה יותר טוב ממני והם מתעסקים קצת יותר ממני.
queen- s
הבעיה שיש תחום שאני מתעסק בו ומי שמתעסק בו באתר בהרבה יותר טוב ממני והם מתעסקים קצת יותר ממני.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
ההתבטאות שלי רגילה
אנונימית
ההתבטאות שלי רגילה
אנונימי
תישאר, אולי דרך תשובות של אנשים חכמים תהיה יותר חכם
שואל השאלה:
עוד נערה
זה לא ככה עובד, אני לא אהיה חכם יותר כי ראיתי תשובות של אנשים חכמים והחכמתי, לכאורה
יותר נכון להגיד השכלתי, אבל זה ידע חדש ומועט
עוד נערה
זה לא ככה עובד, אני לא אהיה חכם יותר כי ראיתי תשובות של אנשים חכמים והחכמתי, לכאורה
יותר נכון להגיד השכלתי, אבל זה ידע חדש ומועט
אנונימי
מה אתה מצפה שיענו לך "צודק תפרוש", אם יש שאלות שאתה יודע/ בעל דעה- תענה. אין פה יותר מידי לחשוב זה אתר לכיף לא בוחנים אותך לפי החוכמה שבה אתה עונה על שאלות. תענה תשובות מהלב או מהידע שלך, ואתה יכול לשאול שאלות שיש לך. אין פה מה לנתח
אוקי, צודק... אתה רואה אתה חכם... חחח
זהו טבעם של הרשתות החברתיות - הן יוצרות קינאה, תככים, דימוי עצמי נמוך. תראה, תמיד יהיו יותר מוצלחים, יותר יפים, יותר חכמים. הדשא של השכן ירוק יותר וכו'. אבל אתה צריך להבין שאיפה שהאחד כשרוני, הוא פחות טוב בדבר אחר שאתה כן חזק בו. אם בסטיפס אחד יודע להתבטא טוב, אין זה אומר שהוא מושלם וטוב בהכל. לך תדע מה בחיים האמיתיים.. כל הרשתות, סטיפס וכדו' זה פייק. אל תוריד מהערך של עצמיך, תדע את החוזקות שבך :)
תפסיק להגיד את זה לעצמך "הם יותר טובים ממני" אם תגיד לעצמך את זה כל יום ברור שתחשוב ככה ואז תכנס לדאון
אז מה אם הם מתעסקים בתחום קצת יותר ממך זה לא מוריד ממך ומהערך שלך בתחום הזה!
אז מה אם הם מתעסקים בתחום קצת יותר ממך זה לא מוריד ממך ומהערך שלך בתחום הזה!
בעיניך היא רגילה, בעיניי היא שונה מהתבטאויות של הרבה אחרים פה.
אני לא מבינה למה אתה חושב על זה כל כך הרבה, מדובר בסך הכל באתר אנונימי אף אחד פה לא יעניש אותך אם אין לך תואר בנושא מסויים.
אם אתה מרגיש שזה גדול עליך - אז חדל, תעזוב
אני לא מבינה למה אתה חושב על זה כל כך הרבה, מדובר בסך הכל באתר אנונימי אף אחד פה לא יעניש אותך אם אין לך תואר בנושא מסויים.
אם אתה מרגיש שזה גדול עליך - אז חדל, תעזוב
אנונימית
שואל השאלה:
צבע_עיפרון_ירוק
אני חושב שאתה טועה. בבירור בוחנים אותי על הכול, ואם אני לא חכם במיוחד ברור שלא אהיה נחוץ
אבל בסדר
צבע_עיפרון_ירוק
אני חושב שאתה טועה. בבירור בוחנים אותי על הכול, ואם אני לא חכם במיוחד ברור שלא אהיה נחוץ
אבל בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
במבה 4
אוהב את התשובה שלך, אבל אני ניסיתי
פשוט לא מצאתי לצערי
במבה 4
אוהב את התשובה שלך, אבל אני ניסיתי
פשוט לא מצאתי לצערי
אנונימי
חייב להיות אחי
מי בוחן אותך אנשים זרים שלא יודעים מי אתה? אל תתייחס אליהם. אתה יודע מה אתה שווה
ילד תישאר
כולם פה ילדים בני 12 שמוציאים עובדות מהויקיפדיה אל תרגיש נחות, כל מי שיש לו סטיפס הוא פשוט משועמם חסר חיים. אף אחד פה לא אינטליגנט ומוכשר הרי אם היינו כאלה לא היה לנו סטיפס ....
חשוב בהיגיון
כולם פה ילדים בני 12 שמוציאים עובדות מהויקיפדיה אל תרגיש נחות, כל מי שיש לו סטיפס הוא פשוט משועמם חסר חיים. אף אחד פה לא אינטליגנט ומוכשר הרי אם היינו כאלה לא היה לנו סטיפס ....
חשוב בהיגיון
אנונימית
כל מה שאמרת זה עיניין יחסי
אני גם חושבת שאני לא הכי אינטילגנטית באתר אבל כן יש נושאים שאני יחסית מבינה בהם.
סך הכל האתר נועד בשביל שתעזור לאנשים ואנשים יעזרו לך, זה לא אומר שאתה חייב לענות על כל שאלה.. תענה על מה שאתה חושב שתוכל לעזור.
אני גם חושבת שאני לא הכי אינטילגנטית באתר אבל כן יש נושאים שאני יחסית מבינה בהם.
סך הכל האתר נועד בשביל שתעזור לאנשים ואנשים יעזרו לך, זה לא אומר שאתה חייב לענות על כל שאלה.. תענה על מה שאתה חושב שתוכל לעזור.
שואל השאלה:
kqn
אין לי מושג אם אתה טרול או לא אחי, כי זכור לי שבקיר תודות שלך (או שם משתמש דומה לשלך) היו פעם רק קללות. אולי זה היה מישהו אחר.
בקיצר, במבה 4, יש לי כל מיני תעסוקות שאני אוהב ושזה נראה שיש לי כישרון בהם, אבל אם האתר הזה מורכב מילדים ממוצעים (רובם), ורובם כנראה לא טובים ממש באותם תעסוקות משותפות אבל גם לא רעים - אז אם אני גרוע מהם, האם זה אומר שאני בעצם לא טוב?
kqn
אין לי מושג אם אתה טרול או לא אחי, כי זכור לי שבקיר תודות שלך (או שם משתמש דומה לשלך) היו פעם רק קללות. אולי זה היה מישהו אחר.
בקיצר, במבה 4, יש לי כל מיני תעסוקות שאני אוהב ושזה נראה שיש לי כישרון בהם, אבל אם האתר הזה מורכב מילדים ממוצעים (רובם), ורובם כנראה לא טובים ממש באותם תעסוקות משותפות אבל גם לא רעים - אז אם אני גרוע מהם, האם זה אומר שאני בעצם לא טוב?
אנונימי
אובססיבית נראה לי את טועה, אנשים שנמצאים פה רוצים להחכים ולענות ולעזור... במקום לראות חיים של אנשים אחרים באיזה סדרה...
אני יודע מי זה שואל השאלה.
אתה יכול אולי לסתום את הפה שלך בבקשה ולהבין שאתה דווקא עוזר וחכם יותר מהרוב פה?
אתה יכול אולי לסתום את הפה שלך בבקשה ולהבין שאתה דווקא עוזר וחכם יותר מהרוב פה?
^^^^^לא הצלחתי להבין את הנקודה שלך
שואל השאלה:
השתמשתי באוצר מילים די מחורבן, לא מפתיע שלא הייתי מובן.
אמרת תדע את החוזקות שבך ואני אומר לך שאני מצאתי דברים שאני אוהב לעסוק בהם שאנשים יחשיבו אותם ככישרון (כמו לדעת לנגן טוב בגיטרה)
אבל אנשים עם אותם תעסוקה כמו שלי פשוט טובים ממני בכל פרמטר אפשרי
והם בכלל עדיין חסר ניסיון
השתמשתי באוצר מילים די מחורבן, לא מפתיע שלא הייתי מובן.
אמרת תדע את החוזקות שבך ואני אומר לך שאני מצאתי דברים שאני אוהב לעסוק בהם שאנשים יחשיבו אותם ככישרון (כמו לדעת לנגן טוב בגיטרה)
אבל אנשים עם אותם תעסוקה כמו שלי פשוט טובים ממני בכל פרמטר אפשרי
והם בכלל עדיין חסר ניסיון
אנונימי
שואל השאלה:
kqn
לא מובן פשוט למה נטל, לא נחוץ או לא עוזר כי הרי אני אנונימי
kqn
לא מובן פשוט למה נטל, לא נחוץ או לא עוזר כי הרי אני אנונימי
אנונימי
אז תיקח את עצמך בידיים ותשקיע בזה את כל כולך שתהיה יותר טוב מהם
שתוק
שואל השאלה:
צבע עיפרון ירוק
מנסה, פשוט לא מצליח
אנשים לא מעריכים את זה מספיק
צבע עיפרון ירוק
מנסה, פשוט לא מצליח
אנשים לא מעריכים את זה מספיק
אנונימי
קודם כל זה ממש יפה שאתה מצליח לכתוב את זה כאן, אני חושבת שכל שאלה ותשובה תורמים, ואל תיתן יותר מדי משמעות לתשובות יותר "משכילות" סוו קולד, אני לא הייתי עוזבת, כי כאילו למה? אז מה אם זה נראה שיש יותר חכמים ממך? יש גם יותר חכמים בחיים ואני לא "עוזבת" את החיים (אני יודעת, דוגמא קיצונית, שש) קיצר הייתי נשאר ולוקחת את כל מה שכותבים כאן בעירבון מוגבל. בכללי טיפ תהיה עצמך, אל תנסה לכתוב תשובות רק בשביל פרחים או תשקר, כמו שאתה כנה בשאלה כאן
שואל השאלה:
no one
זה פשוט קשה להיות בסביבה שכמעט כולם מתעלים עליך מבחינה שכלית, ולכן אתה מקנא בהם על כך שהם מעליך גם אם הם לא נראים כאלו חכמים
זה בדיוק מה שקורה לי פה. זה לא רק נוגע בחוכמה, אלא בעוד דברים (כמו השכלה)
no one
זה פשוט קשה להיות בסביבה שכמעט כולם מתעלים עליך מבחינה שכלית, ולכן אתה מקנא בהם על כך שהם מעליך גם אם הם לא נראים כאלו חכמים
זה בדיוק מה שקורה לי פה. זה לא רק נוגע בחוכמה, אלא בעוד דברים (כמו השכלה)
אנונימי
בכללי שתדע כלל לחיים, אנשים שמתעלים מעליך מרגישים קטנים ממך ולרוב גם מקנאים בך
אבל זה באמת קשה, צריך לדעת לשים פס ולא להסחף עם זה
הרוב פה לא חכמים כמו שאתה חושב ובבירור הם לא מתעלים עליך שכלית. הם פשוט באים מוכנים מראש כשהם עונים על תשובה.
מוזמן לדבר איתם בפרטי ולראות שהם רגילים.
כולה אתר של עזרה וייעוץ, גם אם יש פה אנשים שנראים חכמים יותר ממך בגלל צורת ההתבטאות שלהם והידע, אלה רק צורות התבטאות וידע. ידע תמיד אפשר להשיג, והידע של ילדים בסטיפס גם אם ייראה עמוק (כמו ידע בפיזיקה) זו השכלה קלה ולא מורכבת. זהו, אחי
מוזמן לדבר איתם בפרטי ולראות שהם רגילים.
כולה אתר של עזרה וייעוץ, גם אם יש פה אנשים שנראים חכמים יותר ממך בגלל צורת ההתבטאות שלהם והידע, אלה רק צורות התבטאות וידע. ידע תמיד אפשר להשיג, והידע של ילדים בסטיפס גם אם ייראה עמוק (כמו ידע בפיזיקה) זו השכלה קלה ולא מורכבת. זהו, אחי
כך בחשבון שרוב ( אם לא הכל ) התשובות המרשימות שאתה רואה מועתקות מד"ר גוגל
אהה הבינותי. מכיר את זה כן, ההשוואות הבלתי פוסקות באנשים והחוסר יכולת להפסיק אותם. זה שובר לפעמים. תקשיב, אם בסופו של דבר האתר הזה עושה לך רע יותר מאשר טוב - תפרוש, אבל לא לפני שתפנים את מה שאמרתי מקודם. שזאת המציאות שלנו, תמיד יהיו אנשים שהם יותר.. יותר. אבל, אנחנו רואים מה שאנחנו רוצים לראות.. הרי תסתכל על עצמיך, זה לא רק הגיטרה, בטוח יש בך עוד דברים. אם זה הומור ייחודי, מראה, ובאמת כל דבר. גם הדברים הקטנים האלה (כגדולים!). אני לחלוטין חושב שכל בנאדם הוא מיוחד ויש בו דברים להציע שאין לאף אחד אחר בטח לא ברדיוס הקרוב. אני לא מתיימר להיות פסיכולוג אבל אולי כמו שאמרת- יש פה חוסר הערכה כלפיך (לא פה פה, אולי גם חח, בכללי בחיים שלך) וברגע שאתה לא מקבל מספיק הערכה מהסביבה אתה מתחיל לחשוב אולי אני באמת ריק מתוכן. לא מכיר אותך אבל די בטוח שזה לא נכון. זה שאתה לא מקבל הערכה (?) לא אומר שאין בך. וללמוד תמיד אפשר! ללמוד, להחכים, להעמיק. אבל לא ממקום של קנאה ותחרות, כי זה לא יצליח נראה לי. ממקום של אהבה ועניין. יצא לי מעורבב קצת, סליחה. בכ"א אל תרגיש עלוב ככ, זה כולה רשת חברתית והיא ממש לא משקפת את האנשים איך שהם במציאות. תהיה בטוח
במבה 4
אוי כמה שאתה צודק.
אוי כמה שאתה צודק.
שואל השאלה:
קיפודון.
למה אתה חושב ככה (מי אתה בכלל)
קיפודון.
למה אתה חושב ככה (מי אתה בכלל)
אנונימי
^ אחי אתה מתנסה אתה לא חושב ?
תודה קיפודון
קיפודון. צודק, יכול לאות שה נראה לך שכל האנשים כאן חכמים אבל זה בגלל שאתה רואה את כל התשובות האלה ביחד, לכל אחד מהם יש את מה שהוא טוב בו או מוכשר וסביר להניח שמה שהוא טוב בו בלט באחת התשובות אבל זה לא אומר שהוא יותר משכיל ממך. דוגמא: משהוא שמבין תווים במוזיקה ענה על שאלה מסובכת, זה לא אומר שהוא טוב בהכל, זה אומר שהוא טוב בדבר הספציפי הזה (יכול להיות גם עוד דברים) אבל הנקודה שלי זה שאף אחד לא מושלם א ף א ח ד מקווה שתחליט להישאר
300170 באמת מושלם כתבת, שם מוזר, אבל ממש אהבתי את מה שאמרת
שואל השאלה:
להתבטא מעולה? מחמיא לי, אבל לא מבין איך אני מתבטא מעולה. גם צורת התבטאות נובעת מידע לרוב
להתבטא מעולה? מחמיא לי, אבל לא מבין איך אני מתבטא מעולה. גם צורת התבטאות נובעת מידע לרוב
אנונימי
הסבירות שאתה לא חכם בכלל עם צורת התבטאות מעולה קיימת, אבל די נמוכה.
לדעת להתנסח נכון מעיד על יכולת וורבאלית, למרות שזה בא מידע - זה גם הגיון וקשור ליכולות אחרות שתהיה טוב בהם מאחרים כי יש לך יכולת וורבאלית
לדעת להתנסח נכון מעיד על יכולת וורבאלית, למרות שזה בא מידע - זה גם הגיון וקשור ליכולות אחרות שתהיה טוב בהם מאחרים כי יש לך יכולת וורבאלית
זה ממש לא ככה. כל אדם הוא חכם באשר הוא
וגם פרישה לא תעזור, אתה פשוט תחזור לפה כי זה ממכר. לא חייב לענות על שאלות. אפשר לבוא ולגלול ולהיות בחברים לעט (עם אתה בגיל)
וגם פרישה לא תעזור, אתה פשוט תחזור לפה כי זה ממכר. לא חייב לענות על שאלות. אפשר לבוא ולגלול ולהיות בחברים לעט (עם אתה בגיל)
גם אני הרגשתי ככה בשנה הראשונה שלי פה, זה הרגיש שאם אני עונה על שאלה כן או לא ולא יודעת לפרט יותר מידי למה זה ככה ומישהו אחר בא ועונה תשובה יותר מפורטת ויותר מדויקת משלי, זה היה ממש לא כיף והרגיש כאילו אני לא תורמת בכלל ואני סתם באתר כדי לבזבז את הזמן..
בסופן של דבר אני פרשתי לגמרי מהאתר לאיזה שנתיים עד ששכחתי בכלל מקיומו ואז חיפשתי שאלה בגוגל וזה הוביל אותי לאתר הזה וראיתי שאלות שאמרתי כזה "וואלה? בזה אני כן יכולה לעזור כי את זה אני סוג של מבינה" ואז חזרתי לפעילות פה ואשכרה עזרתי לאנשים וזה ובסוף הבנתי שגם אז עזרתי לאנשים וסתם הורדתי לעצמי יותר מידי..
אני בטוחה שגם אתה ממש עוזר לאנשים ואתה סתם מוריד לעצמך מחוסר ביטחון אישי שלך
בסופן של דבר אני פרשתי לגמרי מהאתר לאיזה שנתיים עד ששכחתי בכלל מקיומו ואז חיפשתי שאלה בגוגל וזה הוביל אותי לאתר הזה וראיתי שאלות שאמרתי כזה "וואלה? בזה אני כן יכולה לעזור כי את זה אני סוג של מבינה" ואז חזרתי לפעילות פה ואשכרה עזרתי לאנשים וזה ובסוף הבנתי שגם אז עזרתי לאנשים וסתם הורדתי לעצמי יותר מידי..
אני בטוחה שגם אתה ממש עוזר לאנשים ואתה סתם מוריד לעצמך מחוסר ביטחון אישי שלך
שואל השאלה:
קיפודון.
תודה.
קיפודון.
תודה.
אנונימי
שואל השאלה:
שם כלשהו1717
יכול להיות.
שם כלשהו1717
יכול להיות.
אנונימי
גם אני לא מבינה בהכל. אני בת 12 יש לי עוד המון מה ללמוד ואני חושבת שאפשר ללמוד פה הרבה כי אם יש שאלה שאני לא יודעת את התשובה אני קוראת תשובות של אחרים ובעצם לומדת את הנושא ואני גם מתעדכנת פה מלא כי אני לא מאלה שיש להם אינסטגרם וטיקטוק ואני לא יודעת מה אני לא מעודכנת בכלום בקיצור אני חושבת שיש מה ללמוד פה ושתמיד אפשר רק לגדול ולצמוח ומכל דבר בחיים אפשר ללמוד ולצבור עוד מידע אני בן אדם יחסית סקרן (אלא אם כן זה קשור במדעים ואז אני ממש לא) ואני רוצה רק ללמוד ובתכלס למדתי פה הרבה
אויש, נו. זה שאתה בוחר להסתכל על כל ה'חכמה' וה'יופי' וה'השכלה היותר גבוהה ממך' לא אומר שזה באמת ככה. אתה בוחר לראות את מה שאתה בוחר לראות ובאותה מידה יכלת גם להסתכל על הדברים הפחות נחמדים שיש פה והיית מוצא הרבה, אתה פשוט לא מחפש את זה. כמו בכל מקום שיש בו הרבה אנשים יש פה הרבה גיוון, וכמו שיש פה אנשים חכמים ככה גם להפך. והאנשים החכמים שיש פה הם לא מושלמים, יש מצב שהם חכמים בתחום אחד וטיפשים בתחום אחר, אתה לא צריך להוריד מעצמך בגלל זה. אני לא חושבת שיש לאתר הזה רף מסויים שאם אתה לא נמצא בו אסור לך להכנס לפה, הגיוון והאנשים השונים שיש פה יוצרים יופי ואפשר לעזור ככה לאחרים, אתה לא צריך להוריד את עצמך. אתה בוחר מה לראות
אני גם קינאתי באנשים באתר עד שהבנתי שאני יכולה לענות טוב גם בלי להשוות את עצמי לאחרים
מישהו שאני מעריכה באתר כתב לי את זה:
אז דבר ראשון אל תקנאי באנשים.
זה לא שווה את זה.
את נשמעת נחמדה שרוצה לעזור
ופשוט תמשיכי לעזור כמו שאת עוזרת, תמשיכי להיות מי שאת באתר
וככה תרגישי טוב עם עצמך
אל תנסי להיות מישהו שאת לא, כמו לנסות לחפש פלוסים בכוח
או צומי.
תעריכי את הניסיון עזרה שלך באתר
ותביני שגם אם זה לא נראה כך
בטח יש אנשים שעזרתם להם
בטוח.
וזה גרם לי להעריך את עצמי הרבה יותר, זה לא משנה מה התשובות שלך, זה הכוונה שלך ותמיד יש לאן לשפר ולגדול
מישהו שאני מעריכה באתר כתב לי את זה:
אז דבר ראשון אל תקנאי באנשים.
זה לא שווה את זה.
את נשמעת נחמדה שרוצה לעזור
ופשוט תמשיכי לעזור כמו שאת עוזרת, תמשיכי להיות מי שאת באתר
וככה תרגישי טוב עם עצמך
אל תנסי להיות מישהו שאת לא, כמו לנסות לחפש פלוסים בכוח
או צומי.
תעריכי את הניסיון עזרה שלך באתר
ותביני שגם אם זה לא נראה כך
בטח יש אנשים שעזרתם להם
בטוח.
וזה גרם לי להעריך את עצמי הרבה יותר, זה לא משנה מה התשובות שלך, זה הכוונה שלך ותמיד יש לאן לשפר ולגדול
שואל השאלה:
הארלי דוידסון
תודה❤
הארלי דוידסון
תודה❤
אנונימי
בכיף
אם תרצה לדבר, תשלח הודעה
אם תרצה לדבר, תשלח הודעה
אחי איך אתה מצליח להשוות את עצמך לאנשים בסטיפס ועדיין לצאת פחות טוב