4 תשובות
לא שלילי אבל בסופו של יום חשוב שיהיה גם מעבר כמו חברות טובה וסוג של כיף ביחסים אחרת זה תלות
בטח
גם וגם בסופו של יום אם רק דאגה היא הגורם להמשך הקשר נוצר מצב שהבנאדם שדואגים לו נהיה תלוי במה שגורם לדאגה בהנחה שהקשר חשוב לו וגם זה שדואג בכך שהוא משלה את עצמו ונתלה בדבר המדאיג הזה ודי קושר את הקשר רק לדאגה כדי להצדיק את הקיום שלו^
שואל השאלה:
^^ תלות מהכיוון של מי שדואגים לו? או גם הפוך
אנונימית