4 תשובות
כנל על זה וכנראה כי לחצת על התנתקות מהמשתמש וזה מוריד כל קשר מזה שאת רשמת את זה
אם לוחצים על החץ הקטן ואז אנונימי לפני ששולחים אז זה עושה את זה כאנונימית ואת עדיין יכולה לערוך
שואל השאלה:
אוקיי אבל למה? אני לא רוצה שיהיה כתוב אנונימי אם זאת בת
אנונימית
שואל השאלה:
לא התכוונתי לזה, אסביר שוב
יש שאלה בסטיפס שמישהו שאל, ואני בוחרת לענות עליה מהמשתמש שלי. אחרי ששלחתי את התשובה שלי, בחרתי להתנתק מהמשתמש ואז זה רושם בתשובה ''אנונימי''
אנונימית