9 תשובות
זה בסדר
בטחח זה מעולה(:
תלוי בך.
לדעתי האישית בכיתות האלה אם משקיעים אז ממוצע פחות מ95 זה לא וואו, אבל אם את לומדת סבבה כזה אז כן, זה אחלה
011
כן3>
כןן
זה ממש טוב
הייתי מתה לקבל יותר מ70