6 תשובות
כןכן ככה גם אני עושה
אני שמה אלוורה זה תמיד מרגיע
אנונימית
שואל השאלה:
קרם לחות יכול לעזור קצת להרגיע את העור וכל זה?
אנונימית
שימי קרם לחות על האיזור
ותחכי עד שזה יורד האדמומיות
תחכי 5-10 דקות שהאדום ירד תשימי אלוורה וחכי קצת
עדיף שרק ביום אחרי להתאפר
ואני ממליצה לעבור לחוט,לי שעווה עשתה פיגמנטציה לצערי :(