3 תשובות
כעיקרון דבש עוזר לגרון, בתה.
עדיף תה עם כפית דבש ולימון
מי מלח ממש עוזרים כי זה מחטא את הגרון.
לערבב מים חמים עם מלח עד שכל המלח ימס ואז תחכי שזה יתקרר או תוסיפי קצת מים קרים ותגרגרי את המי מלח
זה קצת ישרוף אבל את תרגישי טוב יותר.
לערבב מים חמים עם מלח עד שכל המלח ימס ואז תחכי שזה יתקרר או תוסיפי קצת מים קרים ותגרגרי את המי מלח
זה קצת ישרוף אבל את תרגישי טוב יותר.
באותו הנושא: