8 תשובות
כן
יש כור גרעיני
הפלוצים שלנו
אנונימי
ברור שיש לנו
כן וגם שקלנו להשתמש בו במלחמת יום כיפור וזה היה בין הרגעים שהעולם היה בסכנה של מלחמה גרעינית חוח
אנונימית
כן אבל לא משהו להסתמך עליו בהתחשב בזה שזה משהו שהוא לא משהו שאפשר להשתמש בו בנורמה
מדיניות ישראל היא לא לאשר ולא להכחיש נשק גרעיני בישראל