2 תשובות
אני החלפתי ל13 פרו מ11 ואני מעדיפה את ה13 פרו אז אני חושבת שאם יש לך כסף להוציא עכשיו על הטלפון אז כן
כן, לדעתי זה שווה לגמרי.
השינוי די משמעותי מבין להשתמש ב11 ו14...
השינוי די משמעותי מבין להשתמש ב11 ו14...
באותו הנושא: