3 תשובות
אני גם באותו מצב ושתביני אנחנו כיתה יא
אני פשוט לא מתייחסת ויושבת לבד ובאמת שזה חוסך לי צרות ואם מישהו מהם מדבר איתי סתם על השיעור אני עונה לא תוקפת כדי שיראו שאפשר לדבר איתי
אני פשוט לא מתייחסת ויושבת לבד ובאמת שזה חוסך לי צרות ואם מישהו מהם מדבר איתי סתם על השיעור אני עונה לא תוקפת כדי שיראו שאפשר לדבר איתי
תבקשי לעבור בית ספר
תתחילי התחלה חדשה
תתחילי התחלה חדשה
אותו דבר אצלי