10 תשובות
זה רגשות- היא לא מחליטה במי להתאהב. כל עוד היא לא עושה לגבי זה כלום- אין לך ממה לחשוש
תחשבי על כמה קשה לה הידיעה שהיא לא תוכל להיות איתו כי היא אוהבת אותך. אם היא חברה טובה היא לא תעשה כלום בעניין. ואל תשכחי שהיא לא שולטת בזה
אנונימית
זה תקין
הגיוני שהיא תתאהב בו זה לא הופך אותה לבנאדם רע
רק אם היא עושה משהו לגבי זה
תבדקי את ההודעות שלה ואיך היא דיברה עליו
אני אישית לא הייתי מדברת איתה יותר מדי עליו בשביל לא לזרוע מלח על הפצעים אבל אם לפי ההודעות והמילים שלה נראה לך שהיא תעשה צעד פשוט תתרחקי
אנונימית
שואל השאלה:
ברור לי, גם אמרתי לה את זה אבל אני לא מרגישה בנוח עם הידיעה שהוא שלח פעם אחת תמונת מראה אחרי מקלחת ואני יודעת שהיא ראתה. אבל בכללי אני לא יודעת מה לחשוב לגבי הזה
אנונימית
שואל השאלה:
ברור לי שהיא לא שולטת בזה אנשים, אבל הקטע הוא שידוע לי שהיא ראתה תמונות שלו ונפגשה איתו מלא וכיאלו כן, ובאיזה שהוא מקום מלחיץ אותי כי יש לנו המון חברים משותפים
אנונימית
במידה ואת בטוחה שהיא 100000% דיברה עליו
יצא לך לדבר איתה על זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת כי אני בקבוצה הזו ראיתי.
רק היום גיליתי שמדובר בחבר שלי
אנונימית
אז תיפגשי איתה
תגידי לה שאת יודעת ושאת לא כועסת (במידה ואת לא) ושהיית מקווה שהיא הייתה אומרת לך לפני ואת מה שאת באמת מרגישה וחושבת
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו חברות דרך האינטרנט אבל אמרתי לה היום בשיחה את זה
אנונימית
אה אוקיי
אז אני מחזקת את התשובה שלי (התשובה השלישית בסדר)
אנונימית