6 תשובות
אם החומר מעניין אותך
בוגרי מדעי המחשב ירוויחו יותר מביולוגיה
אין מה לעשות אם ביולוגיה בארץ רק לרפואה חייב בגרות בביולוגיה לך על מדעי המחשב אתה תודה לי
אין מה לעשות אם ביולוגיה בארץ רק לרפואה חייב בגרות בביולוגיה לך על מדעי המחשב אתה תודה לי
אם את אוהבת כן
זה ממש ממש משתלם,המון נקודות
זה ממש ממש משתלם,המון נקודות
כןן זה מעניין ומדהים!!!!!!!!
כן חברה שלי שם והיא נהנית
וכמובן הכל תלוי בך ועד כמה את רוצה
וכמובן הכל תלוי בך ועד כמה את רוצה
אם את מתחברת, כן. ממליץ
באותו הנושא: