11 תשובות
כי מחרימים אותי
בשביל לענות על שאלות מעביר תזמן
כדי לא לא להגיע למצב של אשפוז כפוי במחלקה פסיכיאטרית
סתם התמכרות, אבל זה נבע מהאהבה שלי לחשיבה.
כי משעמם
בשביל לעזור לאחרים ולהעביר זמן פנוי וגם תכלס לא אוהבים אותי אז פה נחמד כי יש אנשים נחמדים
כיף לענות על שאלות ולעזור לאחרים פשוט הכל מאהבה ורצון לעזור
וחוץ מזה זה מעביר לי תזמן ממש בכיף
וגם אני לומד מכאן המון דברים חדשים
לומד להתמודד עם דברים ויכוחים בקיצור מקבל הכנה לחיים וגם תורם לסביבה ולאנשים
שיעמום
האמת שאין לי מושג
האתר הזה ממכר אז אני חייבת להיות בו
הרגשתי לבד