9 תשובות
תלוי בברצוב
כי זה יותר מתאים לרוב הפנים דקות היום זה פחות חלק מהמודל יופי
דקות מידי ועבות מידי זה כבר לא יפה
לא, בטבעי יש לי עבה ודיקקתי ממש
זה תלוי בפנים.
זה לא, למרות שטעם זה דבר אינדיבידואלי ואין לשפוט על טעם שונה.
אני לא אוהבת גבות עבות
פחות.
אבל כל עוד אותו בנאדם אוהב את זה ומרגיש עם זה בנוח אז למה להתערב?
נורא יפה מראה טבעי ופראי
אני אישית שרופה על זה אבל לא לכולן מתאים כמו שלא לכולן מתאים גבות דקות
לי יש עבות ממש
ואני לא חושבת שזה יפה במיוחד
לפחות לטעמי
אנונימית