5 תשובות
שואל השאלה:
הן דיי ארוכות (לא מבחינת אורך השערה אלא מכמה מקום הן תופסות) וזה נראה ממש שעיר ולא בצורה יפה
הן דיי ארוכות (לא מבחינת אורך השערה אלא מכמה מקום הן תופסות) וזה נראה ממש שעיר ולא בצורה יפה
אנונימית
אם תגלחי אחרי ארבע ימים זה יראה כבר ממש רע ויצמח כמו זיפים של בנים.. זה נראה ממש אבל ממש רע מה שאומר שכל שבוע תצטרכי לגלח את זה..
איך אני יודעת? חברה שלי אמרה לי, סמכי עליי שיש לי מלא שיער שם וגם בעורף מאחורה וכשאני עושה קוקו זה נראה מזעזע אבל אין מה לעשות עם זה.. מאחורה עוד אפשר לגלח וזה לא צומח ממש נורא אבל איפה שהפאות אל תעשי את הטעות הזאת..
אני חושבת שאפשר בלייזר אבל זה רק כשתהיי בגיל המתאים.. בנתיים אין מה לעשות אלא לסבול עם זה
איך אני יודעת? חברה שלי אמרה לי, סמכי עליי שיש לי מלא שיער שם וגם בעורף מאחורה וכשאני עושה קוקו זה נראה מזעזע אבל אין מה לעשות עם זה.. מאחורה עוד אפשר לגלח וזה לא צומח ממש נורא אבל איפה שהפאות אל תעשי את הטעות הזאת..
אני חושבת שאפשר בלייזר אבל זה רק כשתהיי בגיל המתאים.. בנתיים אין מה לעשות אלא לסבול עם זה
אנונימית
עם שעווה נראה לי
מצטרפת לשאלה
אנונימית
לכי להתייעץ עם ספר
באותו הנושא: