9 תשובות
זה לא מלח זה כלור..
מה מי שם מלח בבריכות
אנונימית
זה לא מלח זה כלור אולי לזה אתה מתכוון
זה מלח מיוחד לבריכות
יש כאלה שלא אוהבים שיש להם כלור בבריחה אז הם שמים מלח מיוחד לבריכות
שמים כלור וזה כדי לחטא את המים
בבריכה*^
שואל השאלה:
הסרטונים האלה בטיקטוק שהוא שם מלח
זה לא מלח זה כלור!
וזה בשביל לנקות את הבריכה
שואל השאלה:
הם אומרים שזה מלח.