4 תשובות
שואל השאלה:
^^^ אז למה אתן מתלוננות אחר כך על היחס של הגברים שהם חרא ומגעילים? אם אתן אוהבות את זה תתמודדו
אנונימי
מי זה "מתלוננות"??
בחיים שלי לא סבלתי אנשים שמתייחסים אליי כמו חרא, וחלום שלי למצוא אחד שיכבד אותי כמו שאני אכבד אותו
הבנות האלו חושבות שזה מגניב שלא מתייחסים אליהן כמו אל בני אדם, סתם שבורות מהטיק טוק.
לא כל הבנות ככה אבל הבנות שכן פשוט דפוקות אין מה לעשות