3 תשובות
אז כנראה שלא
שואל השאלה:
עבדתי שבוע
זה נראלי תלוי בכמה זמן עבדת שם. אז אתה מקבל דמי פיטורים. תבדוק באינטרנט בטוח כתוב שם