8 תשובות
לי זירו ממש מר אני מעדיפה קולה רגיל
קולה רגיל פחות מזיק מזירו
ואני מעדיף תרגיל יותר
לדעתי הם באותו הטעם
שואל השאלה:
אוקי, אז אני המוזר היחיד..
יש לי חברים שמעדיפים זירו אבל לפי דעתי קולה רגילה יותר טובה
האמת שרוב הארץ מעדיפה זירו^^^
שואל השאלה:
רוב בארץ??
לא נראהלי
חחח נשבע לך