3 תשובות
שואל השאלה:
אז אם כך למה צריך נמל תעופה נוסף? נסיעות פנים ארציות יכולות (וצריכות) להיעשות ברכבת, זה יותר נוח, כלכלי וירוק. אם היו משקיעים בפרויקטים הללו את הסכום שהשקיעו בנמל התעופה זה היה מוכן יותר מהר.
ומתערב איתך שזה לא יהיה מוכן ב-2040 כי זה ישראל פה
יש ברמון טיסות ממש ממש ממש זולות לחול ברמה של 110 שקל הלוך חזור לפריז נגיד כי זה שדה קטן ואין הרבה הוצאות אז החברות תעופה לא משלמות הרבה וזה הופך את הטיסות לזולות
אני גרה בערבה אז אני יודעת הרבה על הרכבת הזאת והיא לא תהיה אף פעם כי זה עולה פחות מלחבר את כל הערים בצפון לרכבת ולגבי השדה תעופה זה לא היה אפשרי להרחיב אותו כי זה יהפוך את החיים בעיר לבלתי אפשריים כי זה במרכז העיר והיו צריכים לפנות קניון בשביל זה וזה לא הגיוני וגם השדה הוא באמצע של העיר אי אפר לחיות ככה