3 תשובות
תתעלמי מהמורה ותגידי לה שתרד ממך
אני הייתי במצב שלך בדיוק.
זה קשה לי שאת חושבת שמצאת את עצמך, ואני מבינה אותך, הייתי באותו המקום ועם אותה המחשבה. חיים בדרך הזאת הם מאוד לא פשוטים.
אני אשמח מאוד לדבר איתך ולעזור לך במה שאוכל!
זה קשה לי שאת חושבת שמצאת את עצמך, ואני מבינה אותך, הייתי באותו המקום ועם אותה המחשבה. חיים בדרך הזאת הם מאוד לא פשוטים.
אני אשמח מאוד לדבר איתך ולעזור לך במה שאוכל!
אני לגמרי מבינה אותך, את לא צריכה לחזור לשום דבר וזכותך המלאה לעשות מה שטוב לך ולבחור את הדרך שלך בעצמך ולהתעלם מהמורה הזו.
אנונימית