3 תשובות
לא , יקרה פה בעצם " יצא שכרו בהפסדו " .
ניתן מקום לחופש הביטוי ונגרום לשנאה גדולה יותר בעם שלנו דבר שלדעתי לא צריך .
אין בעיה על חילוקי דעות , אבל שנאה זה דבר נוראי .
זה מאוד תלוי
אם הקבוצה קוראת לפגיעה בקבוצות שונות של אנשים בפומבי אז צריך להגביל להן את חופש הביטוי.
אבל אם זה קבוצת ימין/שמאל שאתה או חלק כלשהו בעם מתנגדים אליה מבחינה אידאולוגית, והיא לא קיצונית שמסיתה לשנאה אז כן צריך לאפשר לה את חופש הביטוי.
לא. אמורות להיות הגבלות על חופש הביטוי. זאת זכות חשובה, אבל עם הגבלות. ביטחון יותר חשוב. וחופש הביטוי גם עלול להתנגש עם הזכות לפרטיות, למשל.