7 תשובות
לא הגיוני לדעתי. את צריכה לדבר איתו. בהצלחה
תסבירי לחבר שלך שהוא מפריע לך.. מבטיחה לך שחבר שלך ינסה לעזור לך
אנונימית
מהה לדעתי ממש לא
את משתפת אותו בהכל ובסתכול ומראה לו את השיחות והכי פתוחה שאת לא בעד העניין והוא לא מעריך והולך למישהי אחרת? לא לגיטימי בעליל
לא תקין בעליל, אם הןא זקוק לדבר עם מישהו אז עדיף שיפתור את זה איתך, הןא משתמש בידידה בתור אופציה, הןא סומך עליה ופונה אליה במקום לפתור את זה עם הבת זןג שלו. דגל אדום גדול ואומר את זה בתור בן
שואל השאלה:
אין לי בעיה שהוא מספר לה זה בסדר אבל כאילו מה אני לא מספיקה לו ולא מספיק פה בשבילן שאתה בורח אליה
אנונימית
בדיוק זה למה זה לא בסדר תביני את זה^
זה בעיה כי הוא פונה אליה במקום להיות איתך, בעיה רצינית