2 תשובות
בכללי כשהייתי חוגג בימי שישי תמיד הייתי מעביר את החגיגה ליום חמישי או ראשון
אבל אם כבר יום שישי אז פשוט להתחיל כמה מוקדם שאפשר
אבל אם כבר יום שישי אז פשוט להתחיל כמה מוקדם שאפשר
כל יום הולדת עברי שלי יוצא בשישי
חוגגת לועזי עם חברות
והעברי חוגגת עם המשפחה מקבלת בחמישי בערב בלונים ומתנות קטנות שביקשתי
שישי בבוקר מנפחת לעצמי בלונים ותולה בבית
כולם חוזרים ואנחנו מכינים עוגה
ויש חטיפים כל מיני
ואז אחרי ארוחת שישי שכולם מסטולים מהאוכל של שבת
פותחים עוגה משחקים משחקי קופסא
אווירה כזו טובה
חוגגת לועזי עם חברות
והעברי חוגגת עם המשפחה מקבלת בחמישי בערב בלונים ומתנות קטנות שביקשתי
שישי בבוקר מנפחת לעצמי בלונים ותולה בבית
כולם חוזרים ואנחנו מכינים עוגה
ויש חטיפים כל מיני
ואז אחרי ארוחת שישי שכולם מסטולים מהאוכל של שבת
פותחים עוגה משחקים משחקי קופסא
אווירה כזו טובה
באותו הנושא: