7 תשובות
שמו עלים חחח
וואלה אין לי מושג , שאלה טובה את האמת .. אני חושבת שאו שהם לא עשו כלום או פשוט שמו עלים או משהו כזה
היו עם שמלות וחצאיות
שואל השאלה:
אם היו רוכבים על סוס בלי תחתונים?
אנונימי
לדעתי היו שמים מכנסיים קצרים כאלהואז שמלות וכו
שואל השאלה:
כן אבל אם פעם היו רוכבים על סוסים וגמלים, לא היו בגדים
היו רוכבים ערומים?
אנונימי