7 תשובות
שמו עלים חחח
כלום.
וואלה אין לי מושג , שאלה טובה את האמת .. אני חושבת שאו שהם לא עשו כלום או פשוט שמו עלים או משהו כזה
היו עם שמלות וחצאיות
שואל השאלה:
אם היו רוכבים על סוס בלי תחתונים?
אם היו רוכבים על סוס בלי תחתונים?
אנונימי
לדעתי היו שמים מכנסיים קצרים כאלהואז שמלות וכו
שואל השאלה:
כן אבל אם פעם היו רוכבים על סוסים וגמלים, לא היו בגדים
היו רוכבים ערומים?
כן אבל אם פעם היו רוכבים על סוסים וגמלים, לא היו בגדים
היו רוכבים ערומים?
אנונימי
באותו הנושא: