5 תשובות
תלוי מה הבדיחה
"היי את"
היי מה נשמע לרוב משעמם
רק לא היי מה נשמע
ולא משפט שיוציא אותך דוש או טמבל
ולא משפט שיוציא אותך דוש או טמבל
החשבון אינסטגרם שלי פרטי, אבל במידה ומישהו שאני מכירה (מהשכבה למשל) ואישרתי והייתי מעלה משהו (סטורי נגיד) הייתי רוצה שיגיבו לי כי הזדהו איתי/היו עושים לי ריפליי על הסטורי בכללי? אני חושבת שזה מביך (אותי) כשפונים אליי ב"היי" אבל משפטי פתיחה הם פשוט נדושים. אז לא זה ולא זה אבל בעיקר לענות בצורה שזה ייצא זורם, לא בצורה שהוא כפה את זה על עצמו ועליי.
באותו הנושא: