5 תשובות
חד משמעית
אנשים בעמותה שבה אני מתנדב בהתחלה מתייחסים אליי כאילו אני פאקינג ילד.
אנונימי
לא כי לא יודעים בכלל שאני מפחד מיחס כזה
כן , אבל רק עם אנשים שיודעים על זה שחייכו אליי כאילו שאני ילדה בגן והטון דיבור שלהם כשהם דיברו איתי לא אותו דבר כמו איך שהם מדברים לאנשים אחרים , כאילו שאני תמימה וצריך להיות רגישים אליי משהו כזה
ואמרו לי באותו אופן שאומרים לילדה בגן כל הכבוד תראי לאיזה הישג הגעת על כל מיני דברים קלים פשוטים ומובנים מאליו שעשיתי , כמו לנסוע באוטובוס או שנתנו לי לעשות מבחן עם מיליון הקלות מיוחדות וגילו לי חצי מהתשובות ואז דפקו לי חיוך ואמרו לי שהגעתי להישג מטורף שמראה שיש לי יכולות גבוהות..
אנונימית
לא, אבל רוב האנשים לא יודעים
עד לא מזמן הייתי מדריכה של ילדים עם אוטיזם ולצערי ברור שהיה יחס מאוד שונה כלפיהם