7 תשובות
שואל השאלה:
זה יכול להיות קשור לזה שלא למדתי ממש את כל המונחים התאורתיים
אנונימית
אני מתאמן בקיקבוקסינג כבר 3 שנים. אני מכיר אנשים שמתאמנים פחות או יותר אותה כמות זמן כמוני ומולם אני נטו מתחיל. ונגד אחרים הם מתחילים מבחינתי. תמיד יהיו כאלה שיותר טובים ממך, את רק צריכה ללמוד מהם.
4AM
זה בסדר כל עוד את נהנית מלנגן
שואל השאלה:
^^ לא בעיה שיש כאלה שיותר טובים ממני, אני סתם מרגישה רע שאני אולי בזבזתי את הזמן
אנונימית
בזבוז זמן זה לא. את יותר טובה מאדם שאף פעם לא ניגן. הרבה יותר טובה תאמת ואני בטוח מזה. מספיק שתידעי לנגן דברים פשוטים ואנשים יתייחסו אליך בתור כישרונית מאוד. כשאני חושב על זה זה מאוד דומה לקיקבוקסינג ולכל כישרון אחר.
4AM
שואל השאלה:
סבבה אני כן יודעת לנגן וכזה רק ידע תאורטי אין לי ממש
אנונימית
ידע תאורתי זה לא קשור לגיטרה, זה קשור למוזיקה בכללי. ידע תאורתי לא יקבע את הרמה שלך בגיטרה. ואם את בכל זאת רוצה ללמוד (מומלץ מאוד), יש מלא מקורות שאפשר ללמוד תאוריה בהם