5 תשובות
בישראל לא. אבל בארה''ב החוק הזה כבר קיים...
שואל השאלה:
חח בארהב אפשר להוציא בגיל 16 חח
אפשר לעשות תיאוריה..
לפי דעתי כן.
הוא אמר לצאת היום, הבנתי שדחו אותו לאוגוסט אבל אני לא בטוח בזה.
בכל אופן אני בטוח שידברו על זה בחדשות במידה ויהיה משהו.
באתר של משרד הרישוי גם אפשר למצוא פרטים לגבי זה ועוד..
שואל השאלה:
תאוריה אפשר לעשות גם ב15 וחצי.. תודה בכל מקרה